DOLAR 46,4627 0.03%
EURO 53,1038 -0.38%
ALTIN 6.254,710,79
BIST 14.729,65-0,03%
BITCOIN 29920380.42228%
Edirne
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

U17 Türkiye Kupası’nda, Edirne’ye Türkiye üçüncülüğü

U17 Türkiye Kupası’nda, Edirne’ye Türkiye üçüncülüğü

18-25 Haziran tarihleri arasında Sivas'ta gerçekleştirilen U17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası müsabakaları, Türkiye'nin dört bir yanından gelen genç sporcuların katılımıyla büyük heyecana sahne oldu.

ABONE OL
24 Haziran 2026 12:59
U17 Türkiye Kupası’nda, Edirne’ye Türkiye üçüncülüğü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Organizasyon, Türk güreşinin geleceğini oluşturan sporcuları bir araya getirirken, milli takım hedefi taşıyan gençler minderde kıyasıya mücadele etti.

SEM Sporcusu Muharrem Arslan Türkiye Üçüncüsü Oldu
Edirne Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcusu Muharrem Arslan, Sivas’ta düzenlenen U17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği dereceyle Edirne’ye gurur yaşattı. 110 kilogram kategorisinde mücadele eden genç sporcu, zorlu rakiplerini geride bırakarak Türkiye üçüncülüğünü kazandı.

“110 KİLODA TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ”

Müsabakaların düzenlendiği 4 Eylül Taha Akgül Spor Salonu’nda gerçekleştirilen karşılaşmalarda Edirne Sporcu Eğitim Merkezi adına mücadele eden Muharrem Arslan, 110 kilogram kategorisinde başarılı performans sergileyerek Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Arslan’ın elde ettiği derece, hem Edirne güreşi hem de Sporcu Eğitim Merkezi için önemli bir derece oldu.

Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Erkan EKŞİ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP