Organizasyon, Türk güreşinin geleceğini oluşturan sporcuları bir araya getirirken, milli takım hedefi taşıyan gençler minderde kıyasıya mücadele etti.
SEM Sporcusu Muharrem Arslan Türkiye Üçüncüsü Oldu
Edirne Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcusu Muharrem Arslan, Sivas’ta düzenlenen U17 Erkekler Serbest Güreş Yeşilay Türkiye Kupası’nda elde ettiği dereceyle Edirne’ye gurur yaşattı. 110 kilogram kategorisinde mücadele eden genç sporcu, zorlu rakiplerini geride bırakarak Türkiye üçüncülüğünü kazandı.
“110 KİLODA TÜRKİYE ÜÇÜNCÜLÜĞÜ”
Müsabakaların düzenlendiği 4 Eylül Taha Akgül Spor Salonu’nda gerçekleştirilen karşılaşmalarda Edirne Sporcu Eğitim Merkezi adına mücadele eden Muharrem Arslan, 110 kilogram kategorisinde başarılı performans sergileyerek Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Arslan’ın elde ettiği derece, hem Edirne güreşi hem de Sporcu Eğitim Merkezi için önemli bir derece oldu.
Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Sporcumuzu ve antrenörlerini tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Erkan EKŞİ
GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026GÜNCEL
24 Haziran 2026MARMARA BÖLGESİ
24 Haziran 2026