DOLAR 46,4627 0.03%
EURO 53,1038 -0.38%
ALTIN 6.254,710,79
BIST 14.729,65-0,03%
BITCOIN 29920380.42228%
Edirne
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Edirneli atlet bronz madalya ile döndü

Edirneli atlet bronz madalya ile döndü

ABONE OL
25 Haziran 2026 15:49
Edirneli atlet bronz madalya ile döndü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Eskişehir, 23-24 Haziran 2026 tarihlerinde Edirne ile birlikte 81 ilde genç yıldızları ağırlayan Onur Aydın U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’na ev sahipliği yaptı. Çekişmeli yarışların gerçekleştiği şampiyonada, Edirne Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcusu Emir Ali Cengiz Oğuz, üç adım atlama branşında gösterdiği performansla göz doldurdu.

​Sahaya mutlak odaklanmayla çıkan genç sporcu, sergilediği teknik atlayışlarla 14.70 metrelik önemli bir dereceye imza attı. Bu etkileyici sonuç, Cengiz Oğuz’u Türkiye üçüncülüğüne taşıyarak kürsüye çıkardı.

​Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, bu başarıyı gururla karşılayarak bir tebrik mesajı yayımladı. Müdürlük açıklamasında, “Sporcumuzu ve bu başarının arkasındaki gizli kahramanlar olan antrenörlerini yürekten tebrik ediyor, kariyerlerinde başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Erkan EKŞİ

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.


HIZLI YORUM YAP